Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка в side driver air bag

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И при мен светеше лампата на еърбега, диагностиката показа както при автора на темата. Във ФЕС към грешката има пояснение да се извади контактния ключ, да се изчака 10минути, да се откачи акумулатора, пак да се "зачака" 10 минути и след това да се разкачи буксата която се намира в кутиика под шофьорската седалка. Капачето има един щифт от дясната старана(от страната на скорострния лост) може да е имало и от другата страна щото някой беше се борил преди мен изваждаш щифта и се отваря. Разкачих буксата и огледах внимателно кабелите, които отиват към буксата. За мой късмет и трите кабела бяха като "дялнати" на едно място и като се допрат дават на късо. Кабелите са в едно жълто гофре, което трябва да стои закопчано в кутииката на буксата, при мен се беше измъкнало и кабелите са се прискрипали. Изолирах ги един по един, после трите заедно. Свързах акумулатора, дадох на контакт лампата пак светна, пак дадох на контакт светна и угасна както другите лампи и до сега не съм имал ядове.

    ПС: Да поясня без да се засяга някой "Side driver airbag" означава страничен, от страната на шофьора т.е. в шофьорската седалка.
    Last edited by koi4a; d.m.y г., 14:54.
    Alfa romeo 156SW 1,9JTD facelift

    Comment


    • #17
      аз почистих буксата на централата и една малка бяла букса която е свързана с оранжевата , тази бялата беше зацапана с нещо лепкаво като грес , сега като се оправи времето ще видя и под седалката буксата, дано там да има нещо видимо
      alfa romeo 156 1.9 jtd

      Comment


      • #18
        Най-вероятно кантара на пасажера.

        Comment


        • #19
          Да използвам темата и за моят въпрос.
          Имам светеш чек на Airbag от няколко месеца.
          Проблема е локализиран и знам,че е в букста,която се намира над левият заден стоп.
          Когато напръскам с контактен спрей,след което изчистя грешката,проблема изчезва,но след известно време отново се появява.
          Решил съм да сменя буксата.Търся от къде мога да купя такава.
          Прилагам снимки.
          Attached Files
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
          Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
          http://www.family-sozopol.com/

          Comment


          • #20
            Просто вземи малка отвертка и закриви съвсем леко мъжките пинове на буксата,пръскаш женската и забравяш

            ---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:18 ----------

            Първоначално публикувано от cuiceka Покажи съобщение
            аз почистих буксата на централата и една малка бяла букса която е свързана с оранжевата , тази бялата беше зацапана с нещо лепкаво като грес , сега като се оправи времето ще видя и под седалката буксата, дано там да има нещо видимо
            И ти направи това с буксата под седалката,което написах по-нагоре.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Просто вземи малка отвертка и закриви съвсем леко мъжките пинове на буксата,пръскаш женската и забравяш

              ---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:18 ----------



              И ти направи това с буксата под седалката,което написах по-нагоре.
              Ще опитам това, което казваш.
              На практика буксата няма никакви замърсявания или окислявания, а постоянно ми прави такива мизерии.
              Въобще продават ли се такива букси?
              Ще пиша за резултат.
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
              Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
              http://www.family-sozopol.com/

              Comment


              • #22
                Всички връзки между ербег централата и периферията, освен през индивидуалните букси на всичко от периферията, минават и през буксата на самата централа.
                Така ако има лош контакт в буксата на централата диагностиката ще покаже проблем с определен токов кръг, но всъщност проблемът може да се дължи на лош контакт в общата букса.
                Поради тове е добре преди всичко да се почисти и тя.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Всички връзки между ербег централата и периферията, освен през индивидуалните букси на всичко от периферията, минават и през буксата на самата централа.
                  Така ако има лош контакт в буксата на централата диагностиката ще покаже проблем с определен токов кръг, но всъщност проблемът може да се дължи на лош контакт в общата букса.
                  Поради тове е добре преди всичко да се почисти и тя.
                  Точно това споделих, че проблема е локализиран в тази букса от снимките,тъй като при напръскване и изчистване на грешката,проблема изчезва за неопределено време...после пак се появява.
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
                  Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
                  http://www.family-sozopol.com/

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Всички връзки между ербег централата и периферията, освен през индивидуалните букси на всичко от периферията, минават и през буксата на самата централа.
                    Така ако има лош контакт в буксата на централата диагностиката ще покаже проблем с определен токов кръг, но всъщност проблемът може да се дължи на лош контакт в общата букса.
                    Поради тове е добре преди всичко да се почисти и тя.
                    147 няма проблемите на 166 с буксата на централата.При нея проблемите с в периферните букси.166 има ядове заради течащо радиаторче на парно.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщение
                      Точно това споделих, че проблема е локализиран в тази букса от снимките,тъй като при напръскване и изчистване на грешката,проблема изчезва за неопределено време...после пак се появява.
                      Как точно е установено, че проблемът е точно в буксата от снимката?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Подкрепям колегата, че проблема е в тази букса.. понеже и аз съм със същия проблем. Но съм я оставил да свети, че ми писна да ходя при приятели да я трият грешката... Дупките са много в БГ и тя точно тогава изкача . Иначе съм пробвал с разкрачване, напръскване, почистване... но след време пак излиза... Не може ли изобщо да се махни самата букса и да се върже директно кабел с кабел... че тази букса с кабела към нея е дълга точно една педя... и от едната и от другата страна е с буска.... тъпи италянци Букси да искаш.
                        Last edited by zombiran; d.m.y г., 12:22.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Как точно е установено, че проблемът е точно в буксата от снимката?
                          Усатановено е с многократно извършване на една и съща манипулация(която споделих каква е по-горе)върху една и съща букса.
                          И аз се чудя какво би станало,ако се премахне тази букса и се свържат тези кабелчета по някакъв друг по-надежден начин-някаква клема,със спойка или нещо друго...?
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
                          Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
                          http://www.family-sozopol.com/

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                            Подкрепям колегата, че проблема е в тази букса.. понеже и аз съм със същия проблем. Но съм я оставил да свети, че ми писна да ходя при приятели да я трият грешката... Дупките са много в БГ и тя точно тогава изкача . Иначе съм пробвал с разкрачване, напръскване, почистване... но след време пак излиза... Не може ли изобщо да се махни самата букса и да се върже директно кабел с кабел... че тази букса с кабела към нея е дълга точно една педя... и от едната и от другата страна е с буска.... тъпи италянци Букси да искаш.
                            Ами в крайна сметка така се решава проблема,и с тези букси за завесите и с буксите под седалките,резачките,поялника и си готов завинаги Само ако се наложи ваденето на седалката например,трябва пак да се режат и запояват после.
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Може да се елиминира въпросната букса, като се обособи "твърда връзка" чрез запояване или лустър клема. Фабричната букса е поставена с цел по-лесната подмяна на това, което се свързва посредством нея.

                              Направете това, за да се убедите, че ако грешката пак се появи, ще стигнете и до буксата на централата.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Може да се елиминира въпросната букса, като се обособи "твърда връзка" чрез запояване или лустър клема. Фабричната букса е поставена с цел по-лесната подмяна на това, което се свързва посредством нея.

                                Направете това, за да се убедите, че ако грешката пак се появи, ще стигнете и до буксата на централата.
                                Цъ
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X